Zjistěte, jestli dlužíte státu

Máte 2 možnosti, jak přijít na to, zda nedlužíte.

  1. Můžete vyplnit jednoduchý dotazník s 8 otázkami. Ten vám na základě vašich odpovědí vypíše relevantní instituce, kterým můžete dlužit.
  2. Nebo se rovnou podívejte na seznam všech institucí, u kterých můžete mít dluh.
V obou případech vám poradíme a navrhneme přesné kroky, jak případné dluhy ověřit.

    Možná dlužíte těmto institucím

    Podle odpovědí z dotazníku níže uvádíme seznam pro vás relevantních institucí, kterým můžete dlužit. U každé uvádíme podrobný návod, jak zjistit výši případného dluhu.
    Výsledky jsou zobrazeny na základě vyhodnocení vámi zadaných informací v dotazníku.
    Nemusí však být zobrazeny všechny dluhy a neneseme odpovědnost za správnost zobrazených informací. Doporučujeme tedy podat žádost o bezdlužnost na všechny instituce, které se nachází v přehledu formulářů na našem webu, pokud chcete mít jistotu, že opravdu nikde nedlužíte.

    Vyplňte dotazník

    Vyplnění dotazníku je anonymní, bezplatné a snadné. Vaše data nijak neuchováváme, ani je nikomu nepředáváme.

      1) Měl/a jste někdy psa?
      Můžete dlužit obci poplatek za psa. Pes však musí být opravdu váš – to znamená, že ho máte zaregistrovaného na úřadě a platíte za něj roční poplatky.
      2) Vlastnil/a jste nebo provozoval/a auto, dodávku nebo
      motorku?
      Dluh může vzniknout například tehdy, když zapomenete zaplatit pokutu, kterou jste dostali od městské nebo státní policie.
      3) Byl/a jste někdy smluvním nájemcem v obecním bytě?
      Možná dlužíte obci na nájmu. Ale pozor, v daném bytě musíte být opravdu nájemce, tedy stále jste, nebo jste byl/a uvedený/á v nájemní smlouvě.
      4) Vlastnil/a jste někdy nemovitost?
      Pak vám mohl vzniknout dluh u finančního úřadu kvůli nedoplatku na dani z nemovitosti.
      5) Podával/a jste někdy daňové přiznání?
      Podnikáte nebo podáváte daňové přiznání z jiného důvodu? Dlužit můžete nejen za pozdní nebo špatné podání daňového přiznání, ale i za nedoplatek daně z příjmu.
      6) Byl/a jste někdy živnostníkem (OSVČ)?
      Pak jste měli povinnost platit sociální a zdravotní pojištění. Také můžete dlužit finančnímu úřadu za nedoplatek daně z příjmu.
      7) Byl/a jste někdy
      nezaměstnaný/á?
      Mohl vám vzniknout dluh na zdravotním pojištění, a to zejména tehdy, pokud jste během své nezaměstnanosti nebyl/a přihlášený/á na Úřadu práce. Pokud máte status studenta, tento poplatek za vás během studia do 26 let platí stát.
      8) K jakým zdravotním pojišťovnám jste byl/a až dosud
      přihlášen/a?
      VZP – Všeobecná zdravotní pojišťovna
      OZP – Oborová zdravotní pojišťovna
      ČPZP – Česká průmyslová zdravotní pojišťovna
      VoZP – Vojenská zdravotní pojišťovna
      ZPŠ – Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
      RBP – Revírní bratrská pokladna – zdravotní pojišťovna
      ZP MV ČR – Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR
      Znáte někoho, komu by náš web mohl pomoci?

      Dejte mu o nás vědět nebo stránky sdílejte na sociálních sítích.

      E-mail
      100 Kč správní poplatek

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Podejte žádost o potvrzení bezdlužnosti pomocí elektronického formuláře na portálu Celní správy. Více informací, jak žádost podat, najdete přímo na portálu Celní správy.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 4 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK

      2. ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK

      Celní správa vyžaduje pro vyřízení žádosti zaplacení správního poplatku. Platbu je možné provést bankovním převodem nebo při podávání žádosti na podatelně (pozor, může se stát, že pokladna má jiné otevírací hodiny než podatelna).

      • Výše správního poplatku je 100 Kč.
      • Číslo účtu svého příslušného celního úřadu najdete v seznamu poboček.
      • Nezapomeňte také vyplnit předčíslí účtu, které je 7771.
      • Variabilní symbol je celé rodné číslo bez lomítka.
      • Doporučujeme do zprávy pro příjemce napsat poznámku, o jaký poplatek se jedná, a přidat své jméno (např. “Správní poplatek bezdlužnost – Jan Novák”).

      3DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      3. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Formulář bohužel nejde doručit e-mailem. Úřady tento způsob podání žádosti nepřijímají. Na výběr tak máte 3 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky najdete na webu Celní správy.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu příslušné pobočky, kterou si vyhledáte v seznamu poboček.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      4POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      4. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Pobočka zpracuje váš požadavek bezodkladně (většinou do 7 dnů, max. do 14) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Podejte žádost o potvrzení bezdlužnosti pomocí elektronického formuláře na portálu České správy sociálního zabezpečení. Více informací, jak žádost podat, najdete přímo na ePortálu ČSSZ.

      Připravili jsme pro vás také krátký a přehledný návod, jak potvrzení pomocí datové schránky získat.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky najdete na webu ČSSZ.
      • E-mail – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu, který naleznete v seznamu poboček. Podpis je nutný.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu příslušné pobočky, kterou si vyhledáte v seznamu poboček.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Pobočka zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      100 Kč správní poplatek

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Podejte žádost o potvrzení bezdlužnosti pomocí elektronického formuláře na portálu ADISEPO. Připravili jsme pro vás přehledný návod, který vám s vyplňováním pomůže.

      Podání žádosti touto cestou může být výhodné, pokud jste zde už nějaký formulář vyplňovali nebo se v podobných systémech dobře orientujete a máte datovou schránku nebo aplikaci ePodpisFS.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 4 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK

      2. ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK

      Finanční správa vyžaduje pro vyřízení žádosti zaplacení správního poplatku. Platbu je možné provést bankovním převodem nebo při podávání žádosti na pobočce.

      • Výše správního poplatku je 100 Kč.
      • Číslo účtu svého příslušného finančního úřadu najdete v seznamu poboček.
      • Nezapomeňte také vyplnit předčíslí účtu, které je 3711.
      • Variabilní symbol je celé rodné číslo bez lomítka.
      • Doporučujeme do zprávy pro příjemce napsat poznámku, o jaký poplatek se jedná, a přidat své jméno (např. “Správní poplatek bezdlužnost – Jan Novák”).

      3DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      3. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Formulář bohužel nejde doručit e-mailem. Úřady tento způsob podání žádosti nepřijímají. Na výběr tak máte 3 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky najdete na webu Finanční správy.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu příslušné pobočky, kterou si vyhledáte v seznamu poboček.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      4POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      4. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Pobočka zpracuje váš požadavek bezodkladně (většinou do 7 dnů, max. do 14) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      100 Kč správní poplatek

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat následovně:

      Vyplňte žádost a doručte ji vámi preferovaným způsobem

      Podání tištěné žádosti se skládá z 4 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.
      Nezapomeňte: Počet obcí, ve kterých jste kdy měli trvalý pobyt = počet formulářů. Pokud jste žili např. ve 3 obcích, vytiskněte si 3 formuláře.

      2ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK PRO KAŽDOU OBEC ZVLÁŠŤ

      2. ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK PRO KAŽDOU OBEC ZVLÁŠŤ

      Obec vyžadují pro vyřízení žádosti zaplacení správního poplatku. Platbu je možné provést bankovním převodem nebo při podávání žádosti na podatelně (pozor, může se stát, že pokladna má jiné otevírací hodiny než podatelna).

      • Výše správního poplatku je 100 Kč.
      • Číslo účtu najdete na stránkách příslušné obce.
      • Variabilní symbol je celé rodné číslo bez lomítka.
      • Doporučujeme do zprávy pro příjemce napsat poznámku, o jaký poplatek se jedná, a přidat své jméno (např. “Správní poplatek bezdlužnost – Jan Novák”).

      3DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      3. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Obce zpravidla nepřijímají formuláře e-mailem. Ověřte si ale, zda příslušná obec odeslání e-mailem umožňuje. Pokud to nedovoluje, tak máte na výběr 3 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu příslušného úřadu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na konkrétní úřad.

      4POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      4. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Obce zpracují váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Získejte potvrzení o bezdlužnosti pomocí portálu Elektronická přepážka.

      • Registrace na portál je zdarma.
      • Registrovat se můžete prostřednictvím kódu zaslaného na adresu trvalého pobytu a poté pomocí SMS nebo certifikátu.
      • Po přihlášení získáte v sekci “Vyúčtování pojistného, případného penále” potvrzení o bezdlužnosti.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je mk5ab8i.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je posta@cpzp.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Získejte potvrzení o bezdlužnosti pomocí portálu nebo mobilní aplikace VITAKARTA.

      • Budete potřebovat platný průkaz pojištěnce, mobilní telefon a přístup ke svému e-mailu.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je q9iadw9.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je portal@ozp.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Získejte potvrzení o bezdlužnosti prostřednictvím elektronické podatelny RBP.

      • Registrovat se můžete prostřednictvím SMS kódu nebo pomocí certifikátu.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je edyadmh.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je rbp@rbp-zp.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Máte 2 možnosti:

      1. Zažádejte online na stránkách VOZP.
      1. Vyplňte Žádost o registraci na Klientský portál VoZP podle návodu. Registrace na portál je zdarma.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je p3aaext.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je posta@vozp.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Získejte potvrzení o bezdlužnosti prostřednictvím portálu Moje VZP.

      • Budete potřebovat platný průkaz pojištěnce, mobilní telefon a přístup ke svému e-mailu.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je i48ae3q.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je podatelna@vzp.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Získejte potvrzení o bezdlužnosti prostřednictvím elektronické podatelny ZPŠ.
      • Registrovat se můžete prostřednictvím SMS kódu nebo pomocí certifikátu.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je 5kpadkp.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je zpskoda@zpskoda.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat následovně:

      Vyplňte žádost a doručte ji vámi preferovaným způsobem

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je 9swaix.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je info@zpmvcr.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      Celní správa / Policie ČR
      100 Kč správní poplatek

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Podejte žádost o potvrzení bezdlužnosti pomocí elektronického formuláře na portálu Celní správy. Více informací, jak žádost podat, najdete přímo na portálu Celní správy.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 4 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK

      2. ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK

      Celní správa vyžaduje pro vyřízení žádosti zaplacení správního poplatku. Platbu je možné provést bankovním převodem nebo při podávání žádosti na podatelně (pozor, může se stát, že pokladna má jiné otevírací hodiny než podatelna).

      • Výše správního poplatku je 100 Kč.
      • Číslo účtu svého příslušného celního úřadu najdete v seznamu poboček.
      • Nezapomeňte také vyplnit předčíslí účtu, které je 7771.
      • Variabilní symbol je celé rodné číslo bez lomítka.
      • Doporučujeme do zprávy pro příjemce napsat poznámku, o jaký poplatek se jedná, a přidat své jméno (např. “Správní poplatek bezdlužnost – Jan Novák”).

      3DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      3. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Formulář bohužel nejde doručit e-mailem. Úřady tento způsob podání žádosti nepřijímají. Na výběr tak máte 3 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky najdete na webu Celní správy.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu příslušné pobočky, kterou si vyhledáte v seznamu poboček.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      4POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      4. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Pobočka zpracuje váš požadavek bezodkladně (většinou do 7 dnů, max. do 14) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      Česká správa sociálního zabezpečení

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Podejte žádost o potvrzení bezdlužnosti pomocí elektronického formuláře na portálu České správy sociálního zabezpečení. Více informací, jak žádost podat, najdete přímo na ePortálu ČSSZ.

      Připravili jsme pro vás také krátký a přehledný návod, jak potvrzení pomocí datové schránky získat.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky najdete na webu ČSSZ.
      • E-mail – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu, který naleznete v seznamu poboček. Podpis je nutný.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu příslušné pobočky, kterou si vyhledáte v seznamu poboček.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Pobočka zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      Finanční úřad
      100 Kč správní poplatek

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Podejte žádost o potvrzení bezdlužnosti pomocí elektronického formuláře na portálu ADISEPO. Připravili jsme pro vás přehledný návod, který vám s vyplňováním pomůže.

      Podání žádosti touto cestou může být výhodné, pokud jste zde už nějaký formulář vyplňovali nebo se v podobných systémech dobře orientujete a máte datovou schránku nebo aplikaci ePodpisFS.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 4 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK

      2. ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK

      Finanční správa vyžaduje pro vyřízení žádosti zaplacení správního poplatku. Platbu je možné provést bankovním převodem nebo při podávání žádosti na pobočce.

      • Výše správního poplatku je 100 Kč.
      • Číslo účtu svého příslušného finančního úřadu najdete v seznamu poboček.
      • Nezapomeňte také vyplnit předčíslí účtu, které je 3711.
      • Variabilní symbol je celé rodné číslo bez lomítka.
      • Doporučujeme do zprávy pro příjemce napsat poznámku, o jaký poplatek se jedná, a přidat své jméno (např. “Správní poplatek bezdlužnost – Jan Novák”).

      3DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      3. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Formulář bohužel nejde doručit e-mailem. Úřady tento způsob podání žádosti nepřijímají. Na výběr tak máte 3 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky najdete na webu Finanční správy.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu příslušné pobočky, kterou si vyhledáte v seznamu poboček.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      4POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      4. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Pobočka zpracuje váš požadavek bezodkladně (většinou do 7 dnů, max. do 14) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      Obec
      100 Kč správní poplatek

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat následovně:

      Vyplňte žádost a doručte ji vámi preferovaným způsobem

      Podání tištěné žádosti se skládá z 4 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.
      Nezapomeňte: Počet obcí, ve kterých jste kdy měli trvalý pobyt = počet formulářů. Pokud jste žili např. ve 3 obcích, vytiskněte si 3 formuláře.

      2ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK PRO KAŽDOU OBEC ZVLÁŠŤ

      2. ZAPLAŤTE SPRÁVNÍ POPLATEK PRO KAŽDOU OBEC ZVLÁŠŤ

      Obec vyžadují pro vyřízení žádosti zaplacení správního poplatku. Platbu je možné provést bankovním převodem nebo při podávání žádosti na podatelně (pozor, může se stát, že pokladna má jiné otevírací hodiny než podatelna).

      • Výše správního poplatku je 100 Kč.
      • Číslo účtu najdete na stránkách příslušné obce.
      • Variabilní symbol je celé rodné číslo bez lomítka.
      • Doporučujeme do zprávy pro příjemce napsat poznámku, o jaký poplatek se jedná, a přidat své jméno (např. “Správní poplatek bezdlužnost – Jan Novák”).

      3DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      3. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Obce zpravidla nepřijímají formuláře e-mailem. Ověřte si ale, zda příslušná obec odeslání e-mailem umožňuje. Pokud to nedovoluje, tak máte na výběr 3 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu příslušného úřadu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na konkrétní úřad.

      4POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      4. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Obce zpracují váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      Zdravotní pojišťovny
      Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Získejte potvrzení o bezdlužnosti pomocí portálu Elektronická přepážka.

      • Registrace na portál je zdarma.
      • Registrovat se můžete prostřednictvím kódu zaslaného na adresu trvalého pobytu a poté pomocí SMS nebo certifikátu.
      • Po přihlášení získáte v sekci “Vyúčtování pojistného, případného penále” potvrzení o bezdlužnosti.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je mk5ab8i.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je posta@cpzp.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      Oborová zdravotní pojišťovna

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Získejte potvrzení o bezdlužnosti pomocí portálu nebo mobilní aplikace VITAKARTA.

      • Budete potřebovat platný průkaz pojištěnce, mobilní telefon a přístup ke svému e-mailu.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je q9iadw9.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je portal@ozp.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      Revírní bratrská pokladna

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Získejte potvrzení o bezdlužnosti prostřednictvím elektronické podatelny RBP.

      • Registrovat se můžete prostřednictvím SMS kódu nebo pomocí certifikátu.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je edyadmh.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je rbp@rbp-zp.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      Vojenská zdravotní pojišťovna

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Máte 2 možnosti:

      1. Zažádejte online na stránkách VOZP.
      1. Vyplňte Žádost o registraci na Klientský portál VoZP podle návodu. Registrace na portál je zdarma.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je p3aaext.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je posta@vozp.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      Všeobecná zdravotní pojišťovna

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Získejte potvrzení o bezdlužnosti prostřednictvím portálu Moje VZP.

      • Budete potřebovat platný průkaz pojištěnce, mobilní telefon a přístup ke svému e-mailu.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je i48ae3q.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je podatelna@vzp.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      Zaměstnanecká pojišťovna Škoda

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat 2 způsoby:

      Podáním žádosti online

      1) Podáním žádosti online

      Získejte potvrzení o bezdlužnosti prostřednictvím elektronické podatelny ZPŠ.
      • Registrovat se můžete prostřednictvím SMS kódu nebo pomocí certifikátu.

      Podáním tištěné žádosti

      2) Podáním tištěné žádosti

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je 5kpadkp.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je zpskoda@zpskoda.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.

      Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR

      O potvrzení bezdlužnosti můžete požádat následovně:

      Vyplňte žádost a doručte ji vámi preferovaným způsobem

      Podání tištěné žádosti se skládá z 3 kroků:

      1VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      1. VYPLŇTE NÁŠ FORMULÁŘ

      Máte 2 možnosti:

      1. Formulář se všemi potřebnými údaji si můžete vygenerovat přímo na našem webu, a to pro více institucí najednou. Nemusíte ho tak zbytečně vyplňovat vícekrát.
      1. Nebo si formulář stáhněte a vyplňte si ho pro každou instituci zvlášť. Pozor, údaje vyplněné v prohlížeči se do formuláře nemusí uložit, proto formulář stáhněte na plochu svého počítače a vyplňte ho až tam.

      2DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      2. DORUČTE FORMULÁŘ INSTITUCI

      Na výběr máte 4 možnosti:

      • Datovou schránku – pošlete dokument skrze vaši datovou schránku. Není nutné, aby obsahoval podpis. ID datové schránky je 9swaix.
      • E-mailem – buď formulář vyplňte přímo v počítači a odešlete, nebo si ho nejprve vytiskněte, vyplňte, přeneste do počítače a přiložte do e-mailu. Podpis je nutný. Emailová adresa je info@zpmvcr.cz.
      • Poštu – dokument vytiskněte, podepište a pošlete na adresu pojišťovny, kterou naleznete v kontaktech na webu.
      • Osobně – vyplněný a podepsaný dokument zaneste na podatelnu konkrétní pobočky. Její adresu najdete v seznamu poboček.

      3POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      3. POČKEJTE NA ODPOVĚĎ

      Po doručení formuláře pojišťovna zpracuje váš požadavek do 30 dnů (max. do 60) a doručí potvrzení způsobem, který jste zvolili ve formuláři.